۵ قانونی که زن ها برای برقراری رابطه جنسی با مردان باید بدانند

۵ قانون مهم برای برقراری رابطه جنسی صمیمانه در زندگی زناشویی

فرض را بر این می گذاریم که شما در زمان آشنایی با فرد موردنظرتان، از قوانین واقعی پیروی کرده اید و با مردی که کاملا مناسب است قرار ملاقات گذاشته اید. شما تاکنون باهم یک رابطه سالم داشته اید و از لحاظ فکری و عاطفی بسیار صمیمی هستید و تعهدی ماندگار را در قبال یکدیگر قبول کرده اید. حال هر دوی شما به این نتیجه رسیده اید که می توانید از لحاظ جنسی نیز با یکدیگر صحبت کنید، در این زمینه به صمیمیت مناسبی برسید، و آزادانه به هم عشق ورزی کنید.

دقت داشته باشید وقتی با مرد زندگی خود به اتاق خواب می روید، هم نباید از قوانین واقعی غافل شوید. در واقع رعایت قوانین واقعی در رابطه زناشویی یکی از بهترین و موثرترین روش های برقراری رابطه جنسی بسیار گرم، پرشور و حرارت و ارضا کننده می باشد. به همین منظور در این مقاله قصد داریم به معرفی برخی از مهم ترین قوانین واقعی بپردازیم که می توانید در برقراری رابطه جنسی با مردان از آن ها استفاده کنید. با ما همراه باشید.

۱ – مردان نیز به اندازه زنان به عشق، محبت، توجه و اطمینان خاطر نیاز دارند

مطمئنا می دانید که اولین برخورد در برقراری رابطه جنسی با کسی که عاشقانه دوستش دارید، به حد غیرقابل باوری سخت و استرس آور خواهد بود. از همین رو نباید این مسئله را فراموش کنید که مردان نیز به اندازه زنان ترسیده اند. اما در عین حال قوانین واقعی می گوید که شما با توجه به این موضوع و با در نظر گرفتن این که مرد زندگی شما تا چه اندازه خوب و فوق العاده است، باید آگاه باشید که او به همان اندازه احساس ترس و ناامنی دارد و نیاز دارد که کسی نیازهایش را درک کند و این نیازها تنها در برقراری رابطه جنسی خلاصه نمی شود.

هرگاه که این نکته را به خودتان یادآوری می کنید، می توانید به آرامشی دست پیدا کنید که هرگز انتظارش را ندارید، و تاکنون به آن فکر نیز نکرده اید. گویی که همه اتفاقات به خوبی در حال رخ دادن است و هیچ مشکلی این وسط وجود ندارد.

برقراری رابطه جنسی

۲ – هیچ گاه با مرد مورد علاقه خود بازی نکنید

بازی ها همه و همه با فریب و نیرنگ سر و کار دارند، که این مسئله نمی تواند هیچ جایی در اتاق خواب شما داشته باشد. از همین رو اگر از قوانین واقعی پیروی می کنید و آن ها را در زندگی خود به کار می برید، باید بدانید که باید از بازی هایی همچون: حدس بزن چه احساسی دارم، اول تو را می خواهم بعدا نمی خواهمت و… خودداری کنید.

هرگز نباید از برقراری رابطه جنسی با مردان به عنوان یک ابزار و وسیله ای برای فریبکاری استفاده کنید. در واقع نکته ی دیگری که در این رابطه وجود دارد، این است که هرگز نباید از جنس و زنانگی خود سوءاستفاده کنید تا مردان به زور در یک رابطه عاشقانه حضور داشته باشند، در صورتی که هیچ تمایلی ندارند.

باید بدانید که این گونه مردان دیر یا زود در نهایت از زندگی شما خارج می شوند و شما هیچ کاری نمی توانید انجام دهید. همچنین شما هرگز نباید سعی کنید که مرد زندگی خود را با برقراری رابطه جنسی اغوا کنید و بعد از آن که قدم پیش گذاشت، طوری رفتار کنید که گویی بلد نیست عشق ورزی کند. همه ی این رفتارها «بازی» محسوب می شود و هیچ جایگاهی در قوانین واقعی زندگی ندارد.

۳ – همواره خودتان باشید

هرگز سعی نکنید در اتاق خواب و زمان برقراری رابطه جنسی به زنی تبدیل شوید که مرد زندگی شما او را نشناسد. شما همواره و در تمام لحظات زندگی باید خودتان باشید، زیرا این دست کم فکری است که به خوبی می توانید از پس انجام آن بر بیایید. از همین رو اگر متوجه شده اید که به عشق ورزی آنچنانی علاقه ندارید و حتی تاکنون عادت نداشته اید که این کار را انجام دهید و یا اگر احساساتی شدید و یا احساس کردید که دلتان می خواهد گریه کنید، بهترین کار این است که گریه کنید.

اگر کمی خجالتی و بی تجربه هستید، هرگز وانمود نکنید که قبلا بارها این کار را انجام داده اید. زیرا شما هر چقدر هم که طبیعی تر رفتار کنید، مطمئنا مرد زندگی شما ساده تر با قضیه کنار خواهد آمد و برقراری رابطه جنسی با شما برای او راحت تر خواهد بود، و خیلی ساده تر می تواند شما را بشناسد.

منظور از خودتان بودن این است که هرگز کاری نکنید که از آن خوشتان نمی آید، یا دوست ندارید آن را انجام بدهید؛ حتی اگر رابطه خود را به خطر بیندازید. چنانچه مرد زندگی تان دوست دارد روزی سه بار عشق ورزی کند و شما احساس می کنید روزی سه بار برایتان زیاد است، این کار نکنید تا بعدا از او بدتان بیاید و از برقراری رابطه جنسی با همسرتان دچار احساس انزجار شوید.

مجبور نیستید برای سلیقه ها یا اولویت های خود از کسی معذوریت بخواهید، یا حتی حساب پس دهید. یا توضیح دهید. قوانین واقعی می گوید اگر می خواهید خودتان باشید، باید به این قبیل سلیقه ها یا اولویت ها و ارزش های خود احترام بگذارید.

برقراری رابطه جنسی

۴ – مراقبت نشانه های هشدار دهنده که حاکی از مشکلات احتمالی هستند باشید

این که همسرتان نسبت به شما عشق ورزی داشته باشد، یک تجربه بسیار روشنگر و افشا کننده می باشد. شما می توانید نسبت به او مطالبی را کشف کنید که در حالت عادی هیچ گاه برای شما آشکار نخواهد شد. در اکثر مواقع به نشانه های هشدار دهنده که می توانند به معنای مشکلات بالقوه باشند، توجه کنید. برخی از این نشانه ها یا علائم هشدار عبارتند از:

همسر شما در اتاق خوابتان به یک فرد کنترل گر تبدیل می شود و همواره تمایل دارد در زمان برقراری رابطه جنسی دستور دهد و شما هم از او پیروی کنید. او شما را می چرخاند و بر روی رفتار و حرکات شما تسلط بسیار زیادی دارد. در واقع افرادی به این روش روی می آورند که همواره در مسائل زندگی خود احساس ضعف و مغلوب شدن دارند. آن ها همواره از این که توسط جنس مونث مورد کنترل واقع شوند واهمه دارند. در هر دو حالت شما با فردی معتاد به کنترل کردن سر و کار دارید که به آسانی درمان نخواهد شد.

همسرتان در انجام هر کاری عجله دارد و حتی این مسئله در زمان برقراری رابطه جنسی نیز به وفور دیده می شود. حتی این امکان وجود دارد که او به شیوه ای پنهان و ناخودآگاه احساس کند که برقراری رابطه جنسی و حس لذت از آن کاری کثیف و آلوده به گناه است و به همین خاطر احساس گناه کند.

همسرتان فردی بی احساس و خودخواه است که تنها به لذت بردن فکر می کند و این مسئله تنها به اتاق خواب و برقراری رابطه جنسی نیز منتهی نمی شود و در برخی مسائل زندگی نیز او شخصی بی احساس، بی تفاوت و خودخواه می باشد.

اگر همسرتان از لحاظ جنسی بسیار ایفاگر می باشد. برای او بسیار اهمیت دارد که از نظر ظاهری در ایده آل ترین شرایط خود قرار داشته باشد و برای او اهمیت ندارد که با چه کسی در حال برقراری ارتباط است. او در هر لحظه و هر زمینه ای می خواهد بهترین باشد. این مرد به احتمال زیاد خود محور و بسیار خودشیفته است و نمی تواند به غیر از خودش شخص دیگری را نیز دوست داشته باشد.

همسرتان هیچ گاه نتوانسته در رابطه جنسی یک ابراز کننده باشد. در واقع وقتی همسرتان فردی ساکت است، شما هرگز نمی توانید به این مسئله برسید که چه زمانی ارضا شده است. زیرا هیچ گاه صدایی از او خارج نمی شود و معلوم نیست که آیا از برقراری رابطه جنسی لذت می برد یا خیر. از همین رو باید بدانید که شما با مردی سر و کار دارید که به سختی احساسات خود را نشان می دهد و یا این که آن را ابراز می نماید.

همسرتان هیچ گاه نمی تواند بدون مصرف الکل یا مواد مخدر و … به برقراری رابطه جنسی بپردازد. دقت داشته باشید مردانی که نمی توانند بدون آن که مست باشند، عشق ورزی کنند یا از رابطه جنسی خود لذت ببرند معتاد هستند. حال چه اعتیاد خود را قبول داشته باشند و یا این که نداشته باشند، این مسئله ای است که از گذشته وجود داشته و همواره به اثبات رسیده است.

دقت داشته باشید مسائل و نشانه های هشدار دهنده تنها به مواردی که خدمت شما ارائه دادیم ختم نمی شود، تنوع و تعدد این نشانه ها در مردان بسیار زیاد است. بنابراین هرگاه در یک رابطه عاطفی قرار داشتید و در مورد آن شک داشتید، می توانید از مردان و زنانی که در یک رابطه حضور دارند و نسبت به این مسائل آگاهی کاملی دارند اطلاعات لازم را کسب نمایید. اما همواره نشانه هایی وجود دارد که زنان از آن آگاه هستند، اما به سادگی از کنار آن می گذرند.

نشانه هایی مانند جیم شدن های ناگهانی و به نسبت طولانی، تغییرات خلق و خوی افراد، بالا و پایین شدن های مداوم اخلاق و مهربان شدن های مداوم و حتی خاراندن صورت، بینی و… می تواند هر کدام از نشانه هایی باشد که دیگران بلافاصله با دیدن آن ها مشکل را متوجه شوند و به شما هشدار دهند.از همین رو نباید از این هشدارها و نشانه ها به سادگی عبور کنید.

احساسات

۵ – در رابطه با احساسات خود صادق باشید

قوانین واقعی همواره در رابطه با بیان صادقانه احساسات صحبت می کند و همیشه بر این مسئله تاکید دارد که از بازی های روانی و حدس زدن در زندگی جنسی، رابطه زناشویی و حتی در زمان برقراری روابط جنسی نیز خودداری کنید. موارد زیر می تواند به شما کمک کند تا یک رابطه بسیار خوب برای خودتان و همسرتان رقم بزنید:

* همواره با همسرتان در رابطه با کارهایی که خوشتان می آید و یا این که از چه کارهایی بدتان می آید صحبت کنید.

** او را نسبت به احساساتی که با آن درگیر هستید آگاه کنید.

*** از لحاظ احساسی و عاطفی فردی بیانگر باشید، تا او نیز در بیان احساسات خود با شما احساس راحتی داشته باشد و بتواند آن ها را بیان کند.

**** هنگامی که در اتاق نیستید، می توانید در رابطه با گرایشات، نگرش ها و رفتارهای خود در رابطه با مسائل جنسی، خواسته ها، نیازها، سلیقه ها و همچنین اولویت های خود صحبت کنید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.