چگونگی جذب روابط ایده آل با قانون جذب

آشنایی با بهترین شگردها برای جذب روابط ایده آل

دوستان همیشگی سایت آگاه باشیم در این مقاله قصد داریم به مبحث جذب روابط ایده آل با کمک قانون جذب بپردازیم و به شما آموزش دهیم که چگونه می توانید به راحتی روابط موفق و ایده آل را جذب کنید. لازم به ذکر است که سایت ما در قالب یک فایل صوتی آموزش کامل قانون جذب را در اختیار شما عزیزان قرار داده است. اگر تمایل دارید این محصول شگفت انگیز را تهیه کنید کافی است به قسمت فروشگاه سایت مراجعه کرده و کتاب صوتی آموزش کامل قانون جذب را تهیه نمایید. لطفا با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

کتاب صوتی آموزش قانون جذب

استفاده از واژه رابطه، هر نوع ارتباطی مثل ارتباط کاری، ارتباط با همسر، ارتباط با فرزندان، دوستان و همسایگان را در بر می گیرد. این نکته را به خاطر داشته باشید که تمام چیزهایی که در روابط کاری، اجتماعی و شخصی قبلی خودتان داشتید برای شما مفید خواهد بود. می توانید از این اطلاعات استفاده کنید و در مورد نوع رابطه ای که می خواهید، به شفافیت برسید. مثلاً اگر در گذشته نامزد شما همیشه مشغول کار بوده و شما از این وضعیت راضی نبودید، حالا چه چیزی را دوست دارید؟ اگر کسی را که به سینما و تئاتر علاقه نداره دوست ندارید، پس چه کسی را دوست دارید؟ اگر از کسی که زود عصبانی می شود بیزار هستید، پس دوست دارید همسرتان چه خصوصیاتی داشته باشد؟

شناختن ناخواسته ها می تواند به ایجاد شفافیت در خواسته ها و آرزوهای جدید در شما کمک بسیاری کند. راحت ترین شیوه هم این است که از خودتان بپرسید خواسته حقیقی من چیست؟ وقتی در مورد چیزی به یقین برسید و با خودتون بگویید، این همان چیزی است که می خواستم، بدون شک احساس خوبی در وجود شما ایجاد می شود.

این شفافیت به خواسته شما تبدیل می شود و اولین گام در تجلی و جذب روابط ایده آل شما خواهد بود. اگر ارتعاشی که می فرستید با خواسته حقیقی شما در تضاد باشد، قانون جذب کار خودش رو می کند و تنها به ارتعاش شما جواب می دهد. پس در ابتدا اطمینان پیدا کنید ارتعاشی که می فرستید با خواسته شما در یک راستا قرار دارند. یک روش ساده برای این که مطمئن باشید این است که با دقت اتفاقاتی را که در زندگی تان رخ داده مشاهده کنید.

از مشاهده ی نداشته ها دست بکشید و تمرکز و انرژی خودتان را صرف آن ها نکنید. وظیفه شما این است که به بخش هایی از رابطه یا ویژگی هایی که با فهرست خواسته هایتان هماهنگی دارد توجه کنید. تنها در این صورت است که ارتعاش شما تغییر می کند و قانون جذب مقدار بیشتری از همان ارتعاش و خواسته را به شما بر می گرداند.

شگردهایی برای جذب روابط ایده آل شما

شگردهایی برای جذب روابط ایده آل شما

۱ – به هیچ کس نگویید که قرار شما ناخوشایند بوده است

در مورد قرارتان هیچ پیامی برای دوستان خود نفرستید، در مورد آن با دوستان صمیمی و هم جنس خودتان صحبت نکنید، در دفترچه خاطراتتان چیزی درباره آن ننویسید. به یاد داشته باشید برای قانون جذب فرقی نمی کند که شما از چیزی گله مند هستید و آن را یادآوری می کنید و یا بابت آن نگرانی دارید. قانون جذب هر چیزی را که بر روی آن تمرکز می کنید، به میزان بیشتری به شما برمی گرداند.

۲ – فهرست تضادهای خود را بنویسید

وقتی محل قرار را ترک کردید و به خانه برگشتید فهرست چیزهایی را که در این قرار از آن ها خوشتان نیامد را تهیه کنید و هر یک از آن ها را پس از طرح پرسش «خواسته حقیقی من چیست» به جمله ای مثبت و روشن تبدیل کنید.

۳ – اگر از این قرار چیز مثبتی به دست نیاوردید بی خیال شوید

اگر از این قرار هیچ احساس مثبتی نگرفتید، بدانید که در قرارهای بعدی هم چیزی تغییر نمی کند، پس بدون تلف کردن وقت به سراغ مورد بعدی بروید و هر بار تهیه فهرست تضاد را فراموش نکنید.

۴ – در مورد عوامل هماهنگ با خواسته های خود حرف بزنید

مواردی که با خواسته های شما هماهنگ بوده را در نظر بگیرید، روی آن ها تمرکز کنید در مورد آن ها صحبت کرده و احساس خودتان را بنویسید.

چطور برای جذب روابط ایده آل ارتعاش مثبت خودمان را حفظ کنیم؟

حالا وقتی با این افراد منفی نگر تمام عیار روبرو می شوید، برای حفظ ارتعاش خودتان در همان درجه ۱۰۰ باید چه کار کنید؟ درست همان طور که به دلخواه خودتان فرکانس رادیو را تغییر می دهید، می توانید با وجود منفی نگر تمام عیار در کنارتان، ارتعاش خود را در همان حد قبل نگه دارید. از این به بعد وقتی این فرد منفی نگر به شما زنگ می زند و در مورد غم و غصه ها، بی پولی، بیکاری و … صحبت می کند، دو راه پیش روی شما قرار دارد.

انتخاب اول: می توانید به حرف های بی ارزش او گوش دهید و برای هماهنگی بیشتر با او ارتعاش خودتان را پایین بیاورید.

انتخاب دوم: بلافاصله پس از شنیدن صحبت هایش از او بپرسید: «پس خواسته تو چیست؟» تغییر کلام شما از منفی به مثبت، موجب تغییر امواج می شود و با خودش ارتعاشی بالاتر و جدیدتر به همراه دارد. با بالا رفتن تدریجی ارتعاش منفی نگر تمام عیار، هماهنگی بین امواج شما و او هم به مرور بیشتر و بیشتر می شود. حالا متوجه شدید که وقتی کسی را می بینید و با خودتون می گویید «چه جالب، چقدر ازش خوشم اومد، چقدر انرژی اش رو دوست داشتم» به این معنی است که موج او با موج شما هماهنگ است.

بنابراین برای جذب روابط ایده آل وظیفه شما این است که مراقب ارتعاش مثبت خودتان باشید و سعی کنید گفت و گوهای خود را با دیگران هر روز مثبت تر و خوشایندتر کنید. می توانید جذب روابط ایده آل را با طرح یک پرسش ساده انجام دهید. پس خواسته شما چیست؟ با این کار به آن ها کمک می کنید تا به موجی مثبت تغییر مکان بدهند و هر دو به سمت آرامش حرکت کنید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.