هشدار؛ قبل از شروع یک رابطه جدی در ازدواج این مقاله را بخوانید

موارد مهمی که قبل از شروع یک رابطه جدی باید بدانید!

دوستان عزیز سایت آگاه باشیم، در نظر داریم این قانون را با شرح یک مثال برای شما بازگو کنیم. هنگامی که در حال اجاره و یا خرید خانه ای هستید، آیا قبل از این که در رابطه با اجاره بها و قیمت ملک، امکانات، تسهیلات آپارتمان و موضوعات دیگر اطلاعات پیدا نکنید و به توافق نرسید به سراغ اجاره نامه خواهید رفت؟

حال این سوال ذهن افراد را به خود مشغول می کند، پس چرا بسیاری از افراد پیش از این که یک رابطه جدی را با یکدیگر آغاز کنند، سوال هایی که ذهنشان را مشغول کرده، مطرح نمی کنند تا اطمینان به دست آورند شخص اشتباهی را برای شروع یک رابطه جدی و ازدواج انتخاب نکرده اند؟!

شما اگر بخواهید طبق قوانین قدیمی که در جهان حاکم بود پیش بروید، باید بدانید که در آن قوانین پرسیدن سوال در چند ملاقات اول کاری معمول محسوب نمی شده و حتی حرف زدن نیز درست نبوده است. حتی ممنوع شده های دیگری نیز وجود دارد که عبارتند از: هرگز نباید در کارهای طرف مقابل فضولی کنید و یا کنجکاوی بیش از حد از خود نشان دهید، زیرا این کار باعث فراری دادن او می شود. اما نکته ای که وجود دارد این است که این حرف ها کاملا احمقانه بوده و دقیقا برای شروع یک رابطه جدی باید عکس این حالت عمل کرد.

رابطه جدی در ازدواج

قبل از این که رابطه شما جدی و صمیمی شود باید به این موارد توجه کنید

در واقع چند جلسه ی اولی که با طرف مقابل خود قرار خواهید داشت، جلسه هایی است که باید بیشترین سوال ها را از مرد مورد علاقه خود بپرسید، تا بتوانید اطلاعات و داده های مورد نظر خود در رابطه با شخصیت و روحیات او را به دست آورید. در واقع این اطلاعات به شما کمک می کند تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید و بفهمید آیا ادامه و درگیر شدن در این رابطه به صلاح شما است یا این که باید از ادامه دادن آن پرهیز کنید.

چرا باید آنقدر صبر کنید تا عاشق شوید یا به لحاظ جنسی درگیر شده باشید و در این شرایط جدایی و دل کندن برایتان سخت باشد. در صورتی که طرف مقابل خود را زمانی می توانید برای شروع یک رابط جدی بشناسید که درگیر هیچ گونه رابطه جنسی نشده باشید؛ یا این که هنوز او را به درون قلب خود راه نداده اید.

شاید با خودتان فکر کنید که بازجویی و سوال پرسیدن به هیچ وجه نمی تواند رمانتیک باشد و شاید نتواند باعث ادامه دادن یک رابطه باشد. اما اگر پس از مدتی آگاه شوید که مرد مورد علاقه شما همچنان با نامزد قبلی خود در ارتباط است و یا این که مواد مخدر مصرف می کند، آیا همچنان کشته و مرده او هستید؟! همچنین اگر بعد از چند ماه متوجه شوید که هیچ گونه اعتقادی به تعهد و پای بندی در روابط ندارد و بسیار بی بند و بار است، چه حالی به شما دست خواهد داد؟!

بسیاری از افرادی که برای آغاز یک رابطه جدی از قوانین قدیمی خود پیروی می کنند، یکی از دلایلی که باعث می شود از مرد مورد علاقه خود سوال های مورد نیاز را نپرسند، این است که تمایلی ندارند جواب هایشان را بشنوند. یعنی شما دوست دارید هر چه زودتر عاشق شده و یک رابطه جدی را شروع کنید.

سپس با کسی که به او علاقه دارید، ازدواج کنید و سال های سال به زندگی مشترک ادامه دهید. از همین رو هنگامی که با مرد زیبا و جذابی آشنا شدید و بیوشیمی جنسی مشترک میان شما به نقطه غلیان رسید، دوست ندارید هیچ مسئله ای این رویای زیبا و حرارت داغ میان شما را سرد و خراب کند.

این که شما در مورد یک رابطه جدی، عشق و ازدواج اطلاعاتی نداشته باشید، هیچ خوشبختی را برای شما به همراه نخواهد داشت. ولی وقتی راجع به افراد اطلاعات بیشتری داشته باشید، بهتر می توانید قضاوت کنید که همسر مناسبی برای شما خواهد بود یا خیر. در واقع هر چه اطلاعاتتان در رابطه با کسی محدودتر و ناقص تر باشد، مطمئنا احتمال شکست، یاس و سرخوردگی در شما بیشتر می شود.

برای شروع یک رابطه جدی چه سولاتی از طرف مقابل بپرسیم؟!

اما سوالی که در ذهن افراد ایجاد می شود، این است که چه سوال هایی را می توان از نامزد یا همسر آینده خود بپرسیم تا مطمئن شویم که دچار اشتباه نشده ایم؟ این سوالات عبارتند از:

* همواره باید سابقه ی خانوادگی و چگونگی روابط میان اعضای خانواده او را مورد بررسی قرار دهید.

* چگونگی روابط عشقی احساسی او در گذشته و دلایل شکست و یا جدایی های قبلی او را نیز بررسی کنید.

* از تجربه های گذشته او چه درس هایی می توانید بیاموزید.

* فلسفه و مذهب او را در نظر بگیرید.

دقت داشته باشید منظور این نیست، که در همان ابتدا یک کاغذ و قلم بردارید و لیست و بلند بالایی از سوالاتی که باید برای شروع یک رابطه جدی بپرسید را تهیه کنید. در واقع همان طور که می دانید، هرگز نباید آن ها را زیر فشار قرار دهید و به گونه ای با او آن ها صحبت نکنید که گویی در حال بازجویی و یا بازپرسی هستید.

در واقع شما باید همواره سعی کنید سوال های خود را در بافتی طبیعی و مکالمه ای عادی مطرح کنید. یک راه خوبی که برای مطرح کردن سوالات مورد نظر شما وجود دارد، این است که ابتدا در رابطه با خودتان صحبت کنید و سپس به سراغ طرف مقابلتان بروید.

هنگامی که این اقدامات را انجام دهید، متوجه می شوید که خیلی راحت می توانید به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کنید و یک شناخت نسبتا خوب و جامعی از طرف مقابلتان برای شروع یک رابطه جدی به دست خواهید آورید. این کار در صورتی عادلانه خواهد بود که شما نیز اطلاعاتی در رابطه با خودتان به او بدهید.

رابطه جدی در ازدواج

از بودن با مردانی که تمام و کمال در دسترس نیستند پرهیز کنید

مطمئنا هر زنی لیستی از ویژگی های مطلوب برای مرد ایده آل خود در نظر دارد. این موارد شامل وضعیت فیزیکی و جسمانی، علاقه ها، رفتار، حرکت ها، احساسی و عشقی می باشد. اما مسئله ای که در این میان اهمیت دارد این است که مرد ایده آل شما، باید حتما در دسترس باشد. این یک ویژگی خوب و خوشایند برای شروع یک رابطه جدی محسوب می شود. همچنین باید به طور حتم یکی از شروط اصلی انتخاب های شما باشد، مگر این که در نظر داشته باشید خودتان را آزار دهید.

اگر بخواهیم در دسترس بودن را برایتان معنی کنیم، باید بگوییم که در واقع در دسترس به معنی آزاد و رها و عاری از هرگونه قید و بند و تعهد می باشد. طرف مقابل شما همواره در دسترس است؛ یعنی بدون هیچ مشکل و ترسی و همچنین بدون هیچ محدودیتی می تواند با شما ازدواج کند، و در این بین پای هیچ کس دیگری در میان نیست.

مواردی که در زیر به آن اشاره می کنیم شامل در دسترس بودن نمی شود:

– مردی که با شخص دیگری در ارتباط است و به شما قول داده که به زودی او را ترک خواهد کرد.

– با کسی در رابطه است که علاقه زیادی به او ندارد.

– با کسی است که دیگر تمایلی به همخوابی با او ندارد.

– متعهد و متاهل می باشد، اما به شما می گوید تنها به دلیل بچه با او زندگی می کند.

نکته ی مهمی که قبل از شروع یک رابطه جدی باید به آن توجه داشته باشید، این است که شما باید همواره از مردانی که متاهل هستند و یا درگیر روابط احساسی دیگری هستند پرهیز کنید. برای این که نسبت به این مسئله اطمینان حاصل کنید و سپس به برقراری یک رابطه جدی بپردازید، بهتر است تحقیقات لازم را در رابطه با او انجام دهید. یا به طور مستقیم از خودش بپرسید تا سوء ظن های موجود از بین برود.

نشانه های هشداردهنده مشکلات بالقوه را جدی بگیرید

این قانون یکی از مهم ترین قوانینی است که برای آغاز یک رابطه جدی با مردان، سپس پیش بردن رابطه و جدی تر کردن آن برای ازدواج باید در نظر داشته باشید. این قانون در عین حال که یکی از مهمترین ها محسوب می شود، جزو دشوارترین ها نیز می باشد، زیرا به کار بستن و عمل کردن به این مشکل بسیار سخت است. مسلما این سوال در ذهنتان ایجاد می شود که دلیل سخت بودن آن چیست؟!

وقتی به شخصی علاقه ای پیدا می کنید و به نوعی عاشق او می شوید، اغلب مسائل دیگر برای شما بی اهمیت می شود و به آن توجهی ندارید. در واقع هنگامی که در رابطه با مشاهدات و احساسات خود فکر می کنید، به اشتباهات و سایر ایراداتی که در او وجود دارد، اهمیت نمی دهید و به نوعی غافل می شوید.

دلیل دیگری که در رابطه با مشکلات وجود دارد، این است که همواره گفته می شود «دوست ندارم بدی های او را ببینم». این مسئله به این دلیل است که ما نمی خواهیم دلیل مناسب بودن او برای ازدواج را زیر سوال ببریم و به خواستگاری او جواب رد بدهیم.

اما همواره راه هایی وجود دارد که بتوانید این مشکل را برطرف کنید. همان طور که می دانید تفاوت میان قوانین قدیمی و قوانین واقعی برای ایجاد یک رابطه جدی نیز در همین است. این که در قوانین قدیمی فهرستی بلند بالا و طولانی از ممنوعیت ها و انجام کارهای مصنوعی و فریبکارانه را شامل می شود که عشق مردها را نسبت به زنان مورد امتحان قرار می دهد.؛ و قوانین واقعی تنها به این مسئله تاکید دارد که همواره خودتان باشید و سپس به واکنش هایی که طرف مقابل از خود نشان می دهد آشنایی پیدا کنید. قوانین واقعی منطقی تر هستند، همچنین این قوانین آرامش و استرس و همچنین اضطراب کمتری را برای افراد به همراه دارند.

رابطه جدی در ازدواج

مردان را براساس اندازه قلب و وسعت روحشان بسنجید نه براساس اندازه ی کیف پولشان

همواره گفتن ساده تر از عمل کردن است. این مسئله که شما میل به موفقیت و ثروت دارید، غیر قابل انکار است. اما برای بسیاری از افراد موفقیت ها و دستیابی های بیرونی بسیار پراهمیت تر از دستیابی های درونی و روحی می باشد.

در واقع بسیاری از باورها همچنان تغییر نکرده است و همواره معیارهایی نظیر پول، سبک زندگی، قدرت و منصب اجتماعی، شغل و حرفه، شهرت و اعتبار در انتخاب های ما دخیل هستند. اما باید بدانید که همواره مردانی هستند که از لحاظ اجتماعی به جایگاه بسیار خوب و بالایی رسیده اند، اما همچنان از لحاظ عاطفی انسانی گرم و مهربان نیستند و همین مسئله یکی از دلایلی است که باعث بروز اختلاف ها شده و مشکلات بسیار زیادی را به وجود می آورد. اما در عوض مردانی هستند که صداقت و وفاداری آن ها زبانزد خاص و عام است. اما متاسفانه مالکیت مالی خوبی ندارند.

دقت داشته باشید تنها چیزی که شما باید از مرد زندگی خود برای برقراری یک رابطه جدی توقع داشته باشید «عشق» است؛ به همین ترتیب قوانین واقعی بهترین راهی است که می تواند این موضوع را برای شما فراهم آورد.

دوستان عزیز اگر می خواهید در مورد قوانین واقعی، اطلاعات کامل تر و جامع تری به دست آورید به شما پیشنهاد می کنیم که محصول «قوانین شگفت انگیز زندگی ۱ و ۲» را از منوی فروشگاه سایت آگاه باشیم تهیه نمایید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.