ویژگی های مردانه ای که هر زنی باید آن ها را بشناسد

شناسایی ویژگی های مردانه راهی برای داشتن یک رابطه زناشویی ایده آل

شاید باورتان نشود اما در صورتی که بتوانید ویژگی ها و خصلت های ذاتی و مادرزادی مردان را پیدا کنید، می توانید به همان اندازه که متوجه نقاط قوت و ضعف او می شوید لذت ببرید. در واقع شما با خصلت های زنانه ی شگفت انگیزی که در اختیار دارید می توانید از این ویژگی های مردانه در جهت پدیدار شدن مردی که به آن علاقه دارید و در رویاهایتان همواره همراه شما بوده است استفاده کنید.

پادکست ویژگی های مردانه

ویژگی های مردانه چیست ؟

همواره مواردی در زندگی وجود دارد که باعث می شود مرد خانواده با آن ها مخالفت کند. زیرا در غیر این صورت امکان ادامه ی یک رابطه زناشویی امکان پذیر نخواهد بود. از جمله این موارد می توان به مصرف مواد مخدر و یا خرج های بی رویه و غیر ضروری و یا خشونت هایی که از خود نشان می دهد و سپس فریاد می زند مثل «من همینم که هستم» و از این گفته ی خود کوتاه هم نمی آید.

باید بدانید هنگامی یک ازدواج شیرین خواهد شد که زن و شوهر برای شناخت یکدیگر زمان بگذارند و در راهی که پا گذاشته اند انرژی صرف کنند. مطمئن باشید که در پایان راه هر دوی آن ها رضایت کامل خواهند داشت و احساس غرور می کنند. از همین رو نیاز است با روش هایی آشنا شوید، تا با استفاده از آن بتوانید ویژگی های مردانه همسر خود را بهتر بشناسید و یک زندگی لذت بخش و آرام را در کنار او سپری کنید. مطمئن باشید که هیچ چیز بیشتر از یک زندگی آرام نمی تواند عشق را در میان شما به وجود آورد.

خصوصیات شخص مورد نظر

شما با داشتن یک هدف از خودتان بپرسید «او چه کسی است؟»، «چه نوع شخصیتی دارد؟»، «چرا به این شیوه عمل می کند؟» سپس به دنبال جواب های آن باشید، مطمئنا پیدا خواهید کرد که همسرتان چه ویژگی های مردانه ای دارد، از چه شیوه ها و رفتارهایی برخوردار است، چه چیزهایی او را می خنداند و چه چیزهایی باعث آزار و ناراحتی او می شود و از چه روش هایی برای انجام کارهایش استفاده می کند. شاید متوجه شوید که او با شما بسیار متفاوت است اما باید بدانید که او راه های منحصر به فرد خود را دارد.

باید بدانید که رازهایی در این میان وجود دارد که بیان می کند چه دلیلی وجود دارد که مردان دنیا را متفاوت تر از زنان می بینند و دانستن این تفاوت ها می تواند فرصت های بسیار خوبی را برای داشتن یک رابطه زناشویی عالی در اختیار شما قرار دهد این رازها در مورد ویژگی های مردانه عبارتند از:

۱) مردان همواره علاقه دارند که مورد توجه و اهمیت قرار گیرند.

۲) مردان همواره نیاز دارند تا برای تلاش هایی که انجام می دهند مورد تشکر و قدردانی قرار گیرند.

۳) معمولا مردان برای بیان و به زبان آوردن عشق و تاسف با مشکل مواجه هستند.

۴) این مسئله که مردان از خانواده خود حمایت می کنند غیرقابل اجتناب است.

۵) مردان علاقه زیادی به مسلط بودن بر اوضاع دارند.

۶) فعالیت و کار کردن در سرشت مردان قرار دارد و غیرقابل تغییر است.

۷) گرایش زیاد و انکار ناپذیری در مردان بسیار بیشتر از زنان است.

نیروی جادویی زنان

در واقع نیروی جادویی که زنان در اختیار دارند این است

زن ها به خوبی می توانند مردها را از طریق اهمیت دادن به او تحت تاثیر قرار دهند. این مسئله که مردان می خواهند همسرشان را راضی و خشنود کنند، غیرقابل اجتناب می باشد؛ از همین رو اگر نسبت به خصوصیات همسرتان و ویژگی های مردانه ی او آگاهی و شناخت داشته باشید و بتوانید به اصل هویت او پی ببرید. می توانید در واقع توانسته اید تمام چیزهایی که برای یک رابطه زناشویی موفق نیاز دارید را به دست آورید.

نکاتی در این رابطه وجود دارد که با رعایت آن ها می توانید از شوهرتان متمایز شوید و با کمک آن ها بتوانید شیوه های مختلف و بسیار متفاوتی را برای استحکام دادن به رابطه زناشویی خود به کار ببرید.

همان طور که می دانید اغلب زنان توانایی های بسیار مشابهی دارند و همواره به طور طبیعی نیازهای مردان نیز یکسان می باشد. اما همواره می پذیرند که چه مردان و چه زنان نقاط ضعف و قدرت متفاوتی دارند. تنها هدفی که در این رابطه وجود دارد این است که طرفین از رابطه زناشویی خود دلسرد و ناراضی نشوند. از همین رو بهترین راه این است که ویژگی های مردانه و هویت واقعی همسر خود را بشناسید و با درک هویتش تلاش کنید تا یک رابطه زناشویی عالی و یک زندگی عاشقانه داشته باشید.
شما باید این نکته را بدانید که مغز در رحم مادر با توجه به جنسیت نوزاد شکل می گیرد. در واقع خصوصیات و خصلت های جنسی در هر شخص متفاوت می باشند. اما هورمون هایی نظیر آندروژن و استروژن با توجه به مرد بودن و یا زن بودن جنین فعالیت و ترشح خود را آغاز می کنند و تفاوت های زیر را به وجود می آورند:

توده ی مغزی مردان نسبت به زنان حدود ۱۰ درصد بزرگتر است

یکی از ویژگی های مردانه این است که بخش بزرگی از مغز مردان که از ماده ای سفید رنگ تشکیل شده است کمک می کند تا از آسیب های سلول های مغزی محافظت شود و اطلاعات لازم را نگهداری می کنند و با سرعت آن را در بین تمامی سلول ها رد و بدل می کنند.

مغز زنان از ماده ی خاکستری رنگ بیشتری نسبت به مردان تشکیل شده است

این ماده ی خاکستری کمک می کند تا زنان تمایل به برقراری ارتباط بیشتری داشته باشند و این توانمندی در برقراری ارتباط شرایطی را فراهم می آورد تا ارتباط بیشتری نسبت به سایر سلول ها به طور همزمان داشته باشد.

دقت داشته باشید ناحیه ی فضایی بینایی در قسمت راست مغز مردان ضخیم تر از زنان است، این ناحیه که امکان ترجمه داده های حسی فراهم می آورد باعث می شود تا کارهایی نظیر اندازه گیری، طرح های مکانیکی، تعیین مسیر و جهت یابی و خواندن نقشه را به راحتی انجام دهند. اما در زنان سلول های عصبی در نیمکره ی چپ مغز متمرکز شده است.

جالب است بدانید که دو نیمکره ی مجزای مغز به وسیله گروهی از تارها به نام جسم پینه ای با یکدیگر مرتبط شده اند. این جسم پینه ای در زنان به نسبت مردان بسیار بزرگ تر می باشد و همان طور که گفته شد، به دلیل تمایل بیشتر به برقراری ارتباط در مغز زنان هماهنگ کردن قسمت عاطفی و منطقی در زنان بهتر صورت می گیرد.

مورد توجه قرار گرفتن مردان

این مسئله که مردان همواره می خواهند مورد توجه و اهمیت قرار گیرند غیرقابل اجتناب است

یکی از ویژگی های مردانه این است که از این که مورد توجه قرار می گیرند، بسیار احساس خوب و شادی خواهند داشت. مردان همواره دوست دارند تنها کسی باشند که از خانواده خود مراقبت می کند. می توانید مطمئن باشید که هیچوقت یک شریک ضعیف نخواهد بود. به همین دلیل است که مردان همسرانشان را لوس و نازنازی بار می آورند و اکثر مسئولیت ها را خود به گردن می گیرند.

در مقابل تمام کارهایی که آن ها بدون منت و با رغبت تمام انجام می دهند، تنها توجه و اهمیت می خواهند. اگر مردان توجه را دوست نداشتند ما هرگز این جمله «وقتی او مریض می شود مانند یک بچه رفتار می کند» را از همسرشان نمی شنیدیم. باید بدانید که این اتفاق امری طبیعی و رایج در بین مردان بوده و غیرقابل اجتناب است.

باید بدانید که یکی از ویژگی های مردانه این است که همواره دوست دارند مورد توجه قرار گیرند، اما اگر همسرشان این مسئله و نیاز او را درک نکند و بدون هیچ اهمیتی از آن بگذرند، مطمئن باشید که مرد پس از گذشت مدتی احساس کمبود و یا ناخرسندی می کند و حتی این امکان وجود دارد که برای پر کردن این خلاء به سراغ کس دیگری برود. از همین رو این نیاز همسرتان را بی جواب نگذارید.

محبت، محبت می آورد

برخی از خانم ها وقتی به این مسئله پی می برند که شوهرشان نیاز دارد تا به او توجه شود یک مسئله کاملا منفی در حال رخ دادن است و آن را یک مسئولیت سنگین می پندارند. در واقع باید نگاه عمیق تر و دقیق تری نسبت به این مسئولیت داشت. آیا شما توانسته اید تمامی مسئولیت ها را به طور عادلانه تقسیم کنید؟ آیا شما می توانید از پس انجام برخی از کارهای خاص مردانه از جمله تعمیرات ماشین، لوله کشی و … بر بیایید؟ آیا شما می توانید از پس هزینه های خانه بربیایید؟

هر چند امروزه در بسیاری از خانه ها این مسئولیت تقسیم شده است، اما این مردان هستند که بار اصلی درآوردن خرج خانه را بر عهده دارند. زنان متاهل خوشبخت به خوبی می دانند که واگذاری دقیق مسئولیت به چه کسی، چه کاری و چه چیزی و چه موقعیتی هیچ تاثیری در بهبود کیفیت زناشویی آن ها ندارد. در عوض آن ها تمرکز خود را بر روی این مسئله می گذارند که چگونه می توانند وظایف را به گونه ای تقسیم کنند که تعادل مناسبی بین آن ها تقسیم شود.

مردان در محیط خانه تمایل بسیار شدیدی دارند تا مورد توجه واقع شوند. شما متوجه می شوید که مردان هرگز اعتراض نمی کنند که همسرم چرا ماشین را تعمیر نمی کند و یا این که همسرم هیچ گاه چمن های باغچه را نمی زند و یا این که پول بیشتری به دست نمی آورد. اما در بسیاری از مواقع می بینید که آن ها از این که جوراب های تمیزی دارند، بدون این که خودشان آن را بشویند ابراز خرسندی می کنند. در واقع این مسئله به تقسیم کار هیچ ارتباطی ندارد، بلکه به مواردی مرتبط است که باعث شده یک مرد پرورش یابد و یا احساس خوشبختی در او ایجاد شود و از ازدواجش راضی و خشنود باشد.

۳ مسئله مهم که زن ها باید در مورد مردها بدانند

۳ مسئله مهم که زن ها باید در مورد مردها بدانند

زنان می توانند از ازدواج شان احساس خوشبختی بیشتری داشته باشند اگر بتوانند ویژگی های مردانه و مسائل زیر را درک کنند:

۱- مردان هیچ گاه از روی عمد نمی خواهند که زنان به انجام امور نظافتی بپردازند.

۲- انتظارتی که در اکثر مواقع مردان از خود بروز می دهند در اکثر مواقع از طبیعت آن ها و همچنین فرآیندهای اجتماعی، فرهنگی و تکاملی نشات می گیرد.

۳- مردان به خوبی می آموزند که چگونه و از چه راه و روشی می توانند فداکارتر از همسران خود باشد.

دقت داشته باشید این می تواند یک امتیاز برای شما باشد: این که شما با انجام برخی کارها می توانید به همسرتان بفهمانید که چگونه به شما توجه کنند. وقتی شما بتوانید همسرتان را راضی نگه دارید مطمئنا او مفهوم ازدواج را متوجه می شود و سعی می کند به شما عشق بورزد و دائما به شما توجه کند. در واقع این طبیعت انسان هاست. وقتی شما به روش خودتان محبت و فداکاری می کنید، همسرتان نیز سعی می کند این محبت را به شیوه ی خودش پاسخ دهد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.